High-level winery in the heart of Tuscany that produces wines such as "Nobile di Montepulciano" DOCG, the first in Italy to obtain this label and the "Rosso di Montepulciano" DOC, known throughout the world, in Switzerland and in Russia. The company follows the principles of organic farming. All the equipment is technologically advanced in a recently restored cellar with rooms for fermentation, bottling and labeling. The property covers a total of 31 ha of which 20.5 they are planted as vineyards, 1.5 as olive groves and the rest as fields and woods.
The company has a very high family impact and the goal is to produce high quality wine, through the dictates of organic farming, but keeping all the traditional characteristics of the Tuscan wine "Nobile di Montepulciano" which is the most ancient in Italy the first to have the docg (label that guarantees the quality and origin of a wine). The philosophy and the main objective of the company are therefore to present on the market an excellent wine that is respectful of health and environment (all wines can be labeled "organic wine") and the most genuine traditions of Tuscan wine and in particular of Montepulciano.
自动翻译所用的语言
Azienda vinicola di alto livello nel cuore della Toscana che produce vini come "Nobile di Montepulciano" DOCG, la prima in Italia ad ottenere questa etichetta e il "Rosso di Montepulciano" DOC, conosciuto in tutto il mondo, in Svizzera e in Russia.L'azienda segue i principi dell'agricoltura biologica.Tutte le attrezzature sono tecnologicamente avanzate in una cantina recentemente restaurata con sale per la fermentazione, l'imbottigliamento e l'etichettatura.La proprietà si estende per un totale di 31 ha di cui 20,5 sono piantati come vigneto, 1,5 di oliveto e il resto campi e bosco.
La società ha un impatto molto alto della famiglia e l'obiettivo è quello di produrre vino di alta qualità, attraverso i dettami dell'agricoltura biologica, ma conservando tutte le caratteristiche tradizionali del vino toscano "Nobile di Montepulciano" che è il vino rosso più antico in Italia il primo ad avere il docg (etichetta che garantisce la qualità e l'origine di un vino).La filosofia e l'obiettivo principale dell'azienda sono quindi di presentare sul mercato un ottimo vino che sia rispettoso della salute e dell'ambiente (tutti i vini possono etichettare l'etichetta "Vino biologico") e delle più genuine tradizioni del vino Toscano e in particolare di Montepulciano.