自动翻译所用的语言
Villa in the heart of Castel d'Ario surrounded by 33,000 m2 of agricultural land - Mantua (Lombardy)
This magnificent villa is located in the heart of Castel d'Ario, in the province of Mantua.
The property is surrounded by agricultural land and has a surface area of 33,000 square meters. The villa is mainly used for agricultural purposes and offers a wide variety of fruit trees, including cherry, apricot, peach, apple, pear, walnut and fig trees. There are also 18 greenhouses where strawberries, melons, watermelons, tomatoes, courgettes and cucumbers are grown.
The villa was built with high quality materials and is earthquake-proof. It has a surface area of over 200 square meters and includes three bedrooms, two bathrooms, two kitchens, a living room and a porch that surrounds the entire villa. The valuable elements, such as the local stone fireplaces, the cherry window frames and the Tuscan terracotta floors, give a touch of elegance to the environment.
The property also includes an annex on two levels of approximately 200 square meters, partially renovated and with multiple possibilities of use. Outside, there is a private park with a 15 x 6 x 4 meter infinity pool.
This villa is ideal both as an investment and as a Bed & Breakfast and agritourism business.
Castel d'Ario is an Italian municipality with a population of 4,609 inhabitants, located 19 kilometers east of Mantua. The area is known for the production of fodder, rice, vegetables and for cattle and pig breeding. There are also food, mechanical, shoe and plastic industries. In the municipality there is also a medieval castle, a 17th century parish church and a former Dominican convent.
The distance from Verona is 25 km, from Valerio Catullo Airport 20 km and from Lake Garda 30 km.
Villa nel cuore di Castel d'Ario circondata da terreni agricoli di 33.000 mq - Mantova (Lombardia)
Questa magnifica villa si trova nel cuore di Castel d'Ario, nella provincia di Mantova.
La proprietà è circondata da terreni agricoli e ha una superficie di 33.000 metri quadrati. La villa è principalmente utilizzata per scopi agricoli e offre una vasta varietà di alberi da frutto, tra cui ciliegi, albicocchi, peschi, meli, peri, noci e fichi. Ci sono anche 18 serre dove vengono coltivate fragole, meloni, angurie, pomodori, zucchine e cetrioli.
La villa è stata costruita con materiali di alta qualità ed è antisismica. Ha una superficie di oltre 200 metri quadrati e comprende tre camere da letto, due bagni, due cucine, un salotto e un porticato che circonda l'intera villa. Gli elementi di pregio, come i camini in pietra locale, gli infissi in ciliegio e i pavimenti in cotto toscano, conferiscono un tocco di eleganza all'ambiente.
La proprietà include anche un annesso su due livelli di circa 200 metri quadrati, parzialmente ristrutturato e con molteplici possibilità d'uso. All'esterno, c'è un parco privato con una piscina a sfioro di 15 x 6 x 4 metri.
Questa villa è ideale sia come investimento che come attività di Bed & Breakfast e agriturismo.
Castel d'Ario è un comune italiano con una popolazione di 4.609 abitanti, situato a 19 chilometri a est di Mantova. La zona è nota per la produzione di foraggi, riso, ortaggi e per l'allevamento bovino e suino. Ci sono anche industrie alimentari, meccaniche, calzaturifici e di materie plastiche. Nel comune si trovano anche un castello medievale, una chiesa parrocchiale del XVII secolo e un ex convento domenicano.
La distanza da Verona è di 25 km, dall'Aeroporto Valerio Catullo 20 km e dal Lago di Garda 30 km.