In the province of Salerno, just 7km from the sea of the Amalfi Coast, there is this stunning agritourism resort for sale in the heart of an organic farm.
Housed in renovated 18th-century buildings, the spacious and comfortable flats dedicated to welcoming guests are completed by a restaurant that serves the company's organic products, and a museum.
In the 2.5-hectare park that surrounds the property, tranquility and relaxation are ensured by a magnificent swimming pool, framed by apricot and citrus trees, from which you can also admire a small animal park.
The beating heart of the farm is its delightful central courtyard, clearly of the 19th century: an intimate and cosy place, perfectly equipped with tables and chairs, and featuring a well, a canopy, the restaurant, some stables, and a cellar.
Its strategic position very close to Salerno, one step away from the sea of the prestigious Amalfi Coast, makes this agritourism resort of great value, perfect for a stay surrounded by nature and the property's historical charm.
Ref: 6928
https://www.lionard.com/prestigious-18th-century-farm-in-salerno.html
自动翻译所用的语言
Splendido agriturismo in vendita in provincia di Salerno, tra Paestum e Amalfi, a soli sette chilometri dal mare che bagna le più rinomate località della Costiera Amalfitana, da Amalfi a Positano.
Ubicata nel cuore di un'azienda biologica dedicata alla coltivazione della vite con frutteti, oliveti e serre per ortaggi, la proprietà nasce dalla ristrutturazione di un antico borgo agricolo di cui ancora ne conserva inalterata la struttura.
Ricavate all’interno di edifici d’epoca risalenti alla metà del Settecento, le soluzioni dedicate all'accoglienza dei propri ospiti si dividono in camere ed appartamenti, di cui alcuni dotati di splendide terrazze panoramiche con vista sul giardino spaziose e confortevoli. La masseria si completa di una sala ristorante che serve i prodotti biologici di produzione dell'azienda e di alcune sale espositive, oggi sede di un museo. Il cuore pulsante della masseria è racchiuso nella sua deliziosa corte centrale, di chiaro stampo ottocentesco, perfettamente attrezzata con tavolini e sedute per i momenti di convivialità, con il suo pozzo centrale, la tettoia, il ristorante, le stalle e la cantina.
Nell'ampio parco alberato di 2,5 ettari che circonda la proprietà di verde si sviluppa una magnifica piscina incorniciata da piante di albicocche e agrumi, da cui ammirare anche un piccolo parco animali.
Rif. 6928
https://www.lionard.com/it/prestigiosa-masseria-settecentesca-a-salerno.html